Informatii CSN U10 si CSN U12 Costintesti 2025

Informatii privind validarea echipelor participante:

Pe 22.06.2025 intre orele 15:00 si 18:00 va avea loc validarea echipelor participante la CSN U10 in incinta restaurantului Forum Costinesti.

Pe 22.06.2025 cu incepere de la ora 19:00 va avea loc Marsul Micului Baschetbalist. Vom reveni cu informatii privind punctul de pornire si traseu.

Pentru validare se vor prezenta urmatoarele documente:

- legitimatiile sportive cu viza anuala pentru sezonul 2024-2025;

- viza medicala (medicina sportiva) aplicata pe legitimatiile sportive si pe tabelul L14

- tabelul L14 cu sportivii participanti, semnat si stampilat de catre club.

- o echipa poate prezenta minim 9, maxim 14 sportivi.

- o echipa participanta poate avea maxim 2 antrenori (posesori de carnet de antrenor cu viza anuala valabila si angajament la clubul pe care il reprezinta. Pot participa si antrenori care prezinta adeverinta student licenta/masterat, care se finalizează cu obtinerea carnetului de antrenor la facultati de profil / adeverinta CNFPA / adeverinta IKG / adeverinta alte cursuri de formare profesionala autorizate. Pentru echipele scolare, se accepta si profesori de educatie fizica, fara carnet de antrenor).

De asemenea, la Sedinta de validare organizata de FRB inaintea debutului competitiilor de la Costinesti, fiecare antrenor principal (reprezentantul clubului) va semna si isi va asuma respectarea ROI a competitiilor.

Pentru echipele inscrise in Competitiile Sportive Nationale de BabyBaschet si MiniBaschet, taxele de inscriere se vor achita pana la data tragerii la sorti. In caz contrar inscrierea acestora nu va fi validata.

 

Parteneri